Inovacijsko-razvojni inštitut Univerze v Ljubljani

Kongresni trg 12
1000 Ljubljana

T: +386 (0)1 241 85 97
E: info@iri.uni-lj.si


Kdo smo?

Kako do nas?

 trap ee
 EURL3A
 
 
 
 IRT3000
 trap ee


Interests & Recruitment In Science


Da bi razumeli in se pravilno odzvali na zapleten izziv, kako zadržati mlade v poklicih s področja naravoslovja in tehnike (STM - Science, Technology, Math) ter omogočiti zaposlovanje vsem, tako ženskam in moškim, si je potrebno zastaviti številna vprašanja. Poiskati je treba različne vzroke in rešitve in pri tem upoštevati  izkušnje znanosti v šolstvu, kulturo mladih, preučiti visokošolske študijske programe in dosedanja prizadevanja za zadržanje mladih v teh poklicih, ugotoviti kakšna je kultura na področju raziskovanja ter kakšne so možnosti doktorskega študija in zaposlitve.

Raziskava IRIS bo združila navedena stališča in podala statistično analizo o tem, koliko žensk in moških ostane in se zaposluje v STM. Podala bo tudi teoretična izhodišča in izsledke že opravljenih analiz s področja izobraževanja, feminističnih študij in študij enakosti med spoloma, ter socioloških študij mladinskih kultur in gradnji identitete ter modelov izbire izobraževanja ipd. Zbrali bomo tudi kvantitativne in kvalitativne podatke iz držav, vključenih v konzorcij IRIS, ter podatke partnerskih držav, ki sodelujejo pri projektu.

 

Glavni cilj projekta je, na osnovi novo pridobljenega znanja in vpogledov, spodbuditi intelektualne razprave in podati predloge ter nasvete snovalcem politik in vključenih zainteresiranih strani, kako med mladimi (predvsem dekleti) povečati zanimanje za STM poklice in kariero na nivoju univerze in jih zadržati v omenjenih poklicih. Rešitve bomo iskali v evropskem kontekstu in  s posebno pozornostjo na proces bolonjske reforme.

Monografija "Understanding Student Participation and Choice in Science and Technology Education"

Pri založbi Springer je izšla monografija »Understanding Student Participation and Choice in Science and Technology Education«, ki so jo uredili dr. Ellen Karoline Henriksen (UiO), dr.  Justin Dillon (King's College London), in dr. Jim Ryder (Leeds University).  Sodelavci IRI UL so v sklopu projekta IRIS prispevali članek »Choice Patterns of PhD Students: Why Should I Pursue a PhD?«.

Povezava  na Springerjevo stran, kjer lahko knjigo naročite


Spletna stran projekta
Trajanje: 1.5.2009–30.4.2012
Kontakt: Tina Hribar
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje obiskovalcev.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.