28.01.2016
Enomesečni delovni obisk v Združenih državah Amerike
Spodbujanje povezovanja in kroženja znanja med visokošolskim okoljem ter industrijo je strateška usmeritev IRI UL, njeno uresničevanje pa se lahko vrši preko različnih modelov in platform.
Model »učnega laboratorija v realnem okolju« (angl. »Real Life Learning Lab«) temelji na oblikovanju interdisciplinarnih skupin študentov, ki rešujejo konkretne probleme industrije. Tovrstno povezovanje in problemsko-naravnano projektno delo pod mentorstvom strokovnjakov iz visokošolskega in poslovnega okolja omogoča razvoj praktičnih veščin študentov, kar dolgoročno povečuje njihove zaposlitvene in karierne možnosti.
Sodelavec IRI UL je kot zunanji evalvator na Chicaškem Illinois Institute of Technology (IIT; web.iit.edu) ocenjeval in sodeloval v izobraževalnem programu IPRO (»Interprofessional Projects Program«; ipro.iit.edu), ki že od leta 1995 uvaja podobne principe interdisciplinarnega povezovanja študentov, profesorjev in strokovnjakov iz podjetij.
Delovni obisk je bil podprt s strani U.S. Department of State Bureau of Educational and Cultural Affairs in Embassy of the United States Ljubjana, Slovenia.