Razpis za zbiranje predlogov
Interreg Central Europe
Trajanje
1.9.2008 do 31.8.2011
Skupni upravičeni stroški
€ 3.600.000,00
Spletna stran projekta
Kontaktna oseba na IRI UL
Konzorcij projekta
- The Patent & Valorisation Agency Mecklenburg-Vorpommern AG (PVA-MV) (Nemčija)
- ValDeal Innovation Zrt. (Madžarska)
- Slovaška Akdemija znanosti (Slovaška)
- Tehnična Univerza v Chemnitzu, SAXEED Center za podjetništvo (Nemčija)
- ITG Salzburg (Avstrija)
- Forum GRYF (Poljska)
- IRI UL (Slovenija)
- inno AG (Nemčija)
- Univerza v Žilni (Slovaška)
- CRS (Conoscenza Ricerca Sviluppo) (Italija)
Izziv
Navkljub močnemu interesu za razvoj inovacijskih sistemov, ki bi omogočili komercializacijo akademskega raziskovanja, izkušnje kažejo, da se pojavljajo naslednji raziskovalni izzivi:
- kako zasnovati in zagnati uspešne tržne modele s stališča regijske perspektive,
- kako znotraj prevladujoče akademske kulture omogočiti organiziran in učinkovit prenos tehnologij,
- kako zagotavljati kritično maso tržno uporabnih inovacij,
- kako vzpostaviti mrežo lokalnih, državnih in mednarodnih podpornih organizacij ter povezave med gospodarskimi partnerji, strokovnjaki s področja prenosa tehnologij in tveganim kapitalom,
- kako učinkovito priti do ciljnih skupin podjetij.
Namen
Namen raziskav je poiskati dolgoročne odgovore na omenjene izzive in prispevati k povečani konkurenčnosti slovenskih podjetij z ozirom na srednjo Evropo.
Uspešna ekonomska okolja namreč vse bolj poudarjajo pomen prispevka visokošolskih in raziskovalnih institucij k razvoju lokalnega, državnega in nadnacionalnega gospodarstva. Zaradi vse močnejše usmeritve v raziskave, podprte z znanjem, ki omogočajo konkurenčno prednost v globalnem okolju in zaradi jasno izraženih političnih ciljev v smeri večanje javne porabe za raziskave in razvoj v EU, tako na regionalnem, nacionalnem in mednarodnem nivoju, se je izrazito povečala podpora prenosu raziskovalnih rezultatov v tržna okolja (posebej v mala in srednja podjetja – MSP). Še posebej MSP, ki so v glavnem omejena z vlaganji v raziskovalne aktivnosti znotraj podjetja in ki delujejo zunaj močnih tehnoloških okolij, so tisto ciljno okolje, ki lahko največ pridobi preko aktivnosti prenosa tehnologij.