Razpis za zbiranje predlogov
Trajanje
januar 2020 – december 2023
Skupni upravičeni stroški
€ 18 630 765 (sofinancirano s strani Evropske komisije v vrednosti € 14 999 390)
Spletna stran projekta
Konzorcij projekta
- RENAULT SAS (FR-coordinator)
- ATOS SPAIN SA (ES)
- AVERE France (FR)
- Ayuntamiento de Zaragoza (ES)
- BIT&BRAIN technologies SL (ES)
- Bursa Buyuksehir Belediyesi (TU)
- COLAS SA (FR)
- Ville de Paris (FR)
- Comune di TORINO (IT)
- Eesti Energia AS (EE)
- ELES d.o.o. Sistemski operater prenosnega elektroenegetskega omrežja (SI)
- ENEDIS (FR)
- EUROVIA Management (FR)
- EV charged B.V. (NL)
- Vedecom Fondation Partenariale MOV’EOTEC (FR)
- Fondazione LINKS – Leading Innovation & Knowledge for Society (IT)
- FPT INDUSTRIAL SPA (IT)
- Fundación CIRCE Centro de Investigación de Recursos y Consumos Energéticos (ES)
- GREENFLUX Assets B.V. (NL)
- IDNEO Technologies SAU (ES)
- Ingeneria y Técnica del Transporte TRIA SA (ES)
- Institut Français des Sciences et Technologies des Transports, de l’Aménagement et des Réseaux (FR)
- IREN SPA (IT)
- Pitpoint EV B.V. (NL)
- Politecnico di Torino (IT)
- PRIMA ELECTRO SPA (IT)
- Province Noord-Holland MRAE (NL)
- PSA ID (FR)
- QI ENERGY ASSESSMENT SL (ES)
- Red Eléctrica de España S.A.U. (ES)
- Stadwerke Nordeney GMBH (DE)
- Univerza V Ljubljani (SI)
- We Drive Solar (NL)
- Inovacijsko-razvojni inštitut Univerze v Ljubljani, Slovenija (Third-Linked Party)
Izziv
Tržni delež električnih vozil je v večini držav članic EU še vedno nizek. Razlogov za nizko uporabo električnih vozil je več, med drugim tudi stanje polnilne infrastrukture za električna vozila. Pri doseganju večje uporabe električnih vozil in pospešitvi širjenja polnilne infrastrukture prihaja do številnih izzivov:
- sprejetje tehnologije v širši javnosti;
- spodbujanje vlagateljev za vlaganje v polnilno infrastrukturo;
- razvoj inovativnih rešitev za polnjenje električnih vozil, tehnologij in z njimi povezanih poslovnih modelov;
- izboljšati interoperabilnost komunikacij med vozilom in polnilno postajo ter med polnilno postajo in infrastrukturo;
- boljša integracija polnilnic višjih moči v omrežje;
- standardizacija rešitev polnjenja in plačilnih sistemov za EV z namenom zniževanja cen in večjega sprejetja na trgu v urbanih okoljih.
Namen
Namen projekta INCIT-EV je demonstracija inovativnih rešitev za polnilno infrastrukturo, tehnologij in pripadajočih poslovnih modelov, ki bodo izboljšali uporabniško izkušnjo ter posledično dosegli uporabo v širši javnosti, kar bo pospešilo višanje tržnega deleža EV v EU. Del projekta bo tudi raziskovanje vedenja uporabnikov EV z uporabo najnovejših nevroznanstvenih tehnik, s katerimi bodo partnerji raziskovali tudi nezavedne preference uporabnikov EV s ciljem, da se razvoj tehnologije prilagodi subjektivnim pričakovanjem uporabnikov.
Pet demonstracijskih območij v mestnem in primestnem okolju bo na voljo za testiranje sedmih primerov uporabe:
- pametno dvosmerno polnjenje EV, optimizirano na različnih stopnjah združevanja;
- dinamični brezžični polnilni pas v mestnih središčih;
- dinamično brezžično polnjenje pri daljših razdaljah;
- polnilna vozlišča na parkiriščih P+R;
- super hitre polnilnice za evropske cestne koridorje;
- polnilnice za dvosmerno polnjenje električnih vozil, vključno z dvokolesi;
- priložnostno brezžično polnjenje na čakalnih pasovih za taksije na letališčih in centralnih železniških ter avtobusnih postajah.
Našteti primeri spodbujajo inovacije trenutnih rešitev za polnjenje in hkrati integracijo teh v obstoječe omrežje, transport, IKT in javno infrastrukturo. Cilj projekta je tudi promocija elektromobilnosti preko uporabniško usmerjenih primerov. Uporabniško usmerjen pristop bo omogočil ustvarjanje novega ekosistema in razvoj tehnologij polnjenja, ki bi lahko prišle v širšo uporabo v državah članicah EU in pospešile širitev elektromobilnosti.