Razpis za zbiranje predlogov
EU FP7, IKT: Digitalne knjižnice in napredne tehnologije za spodbujanje učenja
Trajanje
1.1.2009 do 31.7.2012
Spletna stran projekta
Kontaktna oseba na IRI UL
Konzorcij projekta
- SINTEF – The Foundation for Scientific and Industrial Research at the Norwegian Institute of Technology (NO)
- Norwegian University of Science and Technology (NO)
- ALFAMICRO – Sistema de Computadores (Lda (P))
- Cyntelix Corporation (Ltd (NL))
- eXact learning solutions S.p.A. (IT)
- Aalto University (FI)
- Instituto de Engenharia de Sistemas e Computadores, Investigação e Desenvolvimento em Lisboa (P)
- Nokia Corporation (FI)
- Siemens Aktiengesellschaft Oesterreich (A)
- Graz University of Technology, Knowledge Management Institute (A)
- University College London (UK)
- Clear Communication Associates (UK)
- Bremer Institut für Produktion und Logistik GmbH (D)
- Inovacijsko-razvojni inštitut Univerze v Ljubljani (SI)
- Lean Enterprise Institute Polska (PO)
- Politecnico di Milano (IT)
- Virtech (BG)
Izziv
Podjetja v današnjem času nenehnih sprememb potrebujejo posameznike, ki so se zmožni hitro prilagajati trenutnim razmeram, kjer je vse več nalog nenačrtovanih in netipičnih – te pa zahtevajo hitro, samostojno, kompetentno odločanje. Te nenehne in dinamične spremembe pa postavljajo pod vprašaj kvaliteto in predvsem praktično uporabnost znanja, ki je bilo pridobljeno na podlagi tradicionalnih metod izobraževanja. Strokovnjaki pedagoških znanosti poudarjajo, da učenje ne sme temeljiti zgolj na zastarelem prenosu znanja od učitelja do učenca. Uspešno učenje se namreč vrši v bogatih kontekstih, ki morajo čim bolj simulirati realne delovne situacije in izzive.
Namen
Ključni namen projekta TARGET je razvoj specifičnega virtualnega učnega okolja, ki bo s pomočjo naprednih tehnologij za spodbujanje učenja (TEL: technology enhanced learning) omogočal hiter, učinkovit in posamezniku prilagojen razvoj kompetenc na področju projektnega managementa, inovativnosti in trajnostne izdelave.
Cilji
Namen projekta TARGET podpirajo sledeči specifični cilji: a) oblikovanje konceptualnega okvira, ki predstavlja osnovno izhodišče za nadaljnje raziskovalno-razvojne aktivnosti; b) razvoj modela znanja, ki bo opredelil povezanost med posameznimi zgodbami, koncepti in kompetencami; c) opredelitev TARGET učnega procesa, ki ga bo podpirala TARGET platforma; d) razvoj TARGET platforme; e) oblikovanje pedagoških agentov, ki bodo vključeni v učne scenarije in bodo prevzeli vlogo neigranih karakterjev ter umetnih mentorjev, ki bodo v podporo učnemu procesu; f) oblikovanje TARGET skupnosti, g) integracija z obstoječimi praksami managementa človeških virov; h) opredelitev in implementacija evalvacijskih metod za ugotavljanje razvoja kompetenc.